Dyrektor Citroën Polska: Toruń to miasto ludzi otwartych
Fot. Jak powiedział Jacek Trojanowski: DS5 stanowi amalgamat między rozwiązaniami klasycznymi a tymi bardzo nowoczesnymi.
Jacek Trojanowski, który od 1 stycznia 2012 roku pełni obowiązki Dyrektora Citroën Polska pojawił się kilka dni temu w Toruniu. Celem wizyty był udział w ogólnopolskiej prezentacji nowego ekskluzywnego Citroëna DS5. W rozmowie ze mną zdradził, dlaczego tak ważne dla rynku motoryzacyjnego wydarzenie miało miejsce akurat w naszym mieście. Zachęcam do lektury.
REKLAMA
M.J.: Dlaczego akurat Toruń stał się miejscem prezentacji nowego modelu Citroëna z serii DS?
Jacek Trojanowski: Odpowiedź jest bardzo prosta. Szukaliśmy miejsca o silnym charakterze. Toruń z jednej strony cechuje tradycyjna estetyka, a z drugiej strony hotel, które znaleźliśmy (Hotel Bulwar – przyp. red.), oferuje bardzo nowoczesne rozwiązania. I to połączenie jest bardzo spójne z tym, co chcieliśmy tutaj przekazać a propos Citroëna DS5, jego charakteru, który stanowi amalgamat między rozwiązaniami klasycznymi a rozwiązaniami bardzo nowoczesnymi.
M.J.: Czy auto sprawdziłoby się na toruńskich drogach?
Jacek Trojanowski: Z pewnością! Toruń to miasto ludzi otwartych, niebojących się nowoczesnych rozwiązań, a jednocześnie przywiązanych do bardzo specyficznej estetyki. I to jest właśnie taki produkt – z jednej strony jest samochodem o bardzo silnym charakterze, jeśli chodzi o jego stylistykę, a z drugiej strony – samochodem oferującym bardzo nowatorskie rozwiązania technologiczne.
M.J.: Toruń jest niestety miastem zatłoczonym, każdego dnia toruńscy kierowcy spędzają długi czas, stojąc w korkach. Czy nowy Citroën DS5 jest autem ekonomicznym?
Jacek Trojanowski: Jak najbardziej. Technologia hybrydowa, która jest zastosowana w Citroënie DS5 powoduje, że podczas postoju, w korku silnik się wyłącza i wtedy emisja, spalanie jest na poziomie zerowym i zużycia paliwa jest żadne. To rozwiązanie jest bardzo dobre w jeździe pozamiejskiej, ale jeszcze lepiej sprawdza się w jeździe miejskiej, wtedy kiedy samochód jest eksploatowany w taki sposób, że są częste postoje, ruszania, przyspieszania, zwalniania – krótko mówiąc, nie ma lepszego rozwiązania.

Dziękuję serdecznie za rozmowę!
Martyna Janiak
Jacek Trojanowski: Odpowiedź jest bardzo prosta. Szukaliśmy miejsca o silnym charakterze. Toruń z jednej strony cechuje tradycyjna estetyka, a z drugiej strony hotel, które znaleźliśmy (Hotel Bulwar – przyp. red.), oferuje bardzo nowoczesne rozwiązania. I to połączenie jest bardzo spójne z tym, co chcieliśmy tutaj przekazać a propos Citroëna DS5, jego charakteru, który stanowi amalgamat między rozwiązaniami klasycznymi a rozwiązaniami bardzo nowoczesnymi.
M.J.: Czy auto sprawdziłoby się na toruńskich drogach?
Jacek Trojanowski: Z pewnością! Toruń to miasto ludzi otwartych, niebojących się nowoczesnych rozwiązań, a jednocześnie przywiązanych do bardzo specyficznej estetyki. I to jest właśnie taki produkt – z jednej strony jest samochodem o bardzo silnym charakterze, jeśli chodzi o jego stylistykę, a z drugiej strony – samochodem oferującym bardzo nowatorskie rozwiązania technologiczne.
M.J.: Toruń jest niestety miastem zatłoczonym, każdego dnia toruńscy kierowcy spędzają długi czas, stojąc w korkach. Czy nowy Citroën DS5 jest autem ekonomicznym?
Jacek Trojanowski: Jak najbardziej. Technologia hybrydowa, która jest zastosowana w Citroënie DS5 powoduje, że podczas postoju, w korku silnik się wyłącza i wtedy emisja, spalanie jest na poziomie zerowym i zużycia paliwa jest żadne. To rozwiązanie jest bardzo dobre w jeździe pozamiejskiej, ale jeszcze lepiej sprawdza się w jeździe miejskiej, wtedy kiedy samochód jest eksploatowany w taki sposób, że są częste postoje, ruszania, przyspieszania, zwalniania – krótko mówiąc, nie ma lepszego rozwiązania.

Dziękuję serdecznie za rozmowę!
Martyna Janiak
PRZECZYTAJ JESZCZE