Progress Days w Toruniu i Bydgoszczy

fot. www.torun.pl / Wyższa Szkoła Bankowa
Wyższa Szkoła Bankowa zaprasza na cykl otwartych wykładów i warsztatów dla wszystkich, którzy chcieliby poszerzyć swoje kompetencje. Progress Days odbędzie się w Toruniu i w Bydgoszczy w dniach 25-27 września 2019 roku.
REKLAMA

W programie Progress Days znalazło się dziewięć wykładów, które poprowadzą eksperci w dziedzinie coachingu, marketingu i komunikacji. Udział w zajęciach jest bezpłatny, obowiązują jednak zapisy online. Organizatorzy informują, że ilość miejsc na poszczególnych spotkaniach jest ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Wykłady w ramach Progress Days:

Środa, 25 września, Bydgoszcz:

WARSZTATY:

  • godz. 17.00 - 18.15 dr Joanna Rajang - Jak uzyskać i utrzymać władzę nad własnymi emocjam.
    Od ponad 20 lat jest związana z biznesem, współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami i wykorzystuje psychologię na rzecz wzrostu efektywności i satysfakcji z pracy pracowników. Doktor psychologii i trener biznesu. Przede wszystkim praktyk. Towarzyszy organizacjom w procesach przechodzenia przez zmiany, w tym w procesach związanych z rozwijaniem relacji opartych jednocześnie na asertywności i współpracy. Na co dzień kieruje zespołem specjalistów w Personel System który realizuje strategiczne projekty rozwojowe między innymi dla takich firm jak Orange Polska, Danone, EuroCash, Quiosque, Getin Bank, OBI, Pizza Hut, Bartek, Pentel, Frigo Logistics, Klimat Solec, Skoda, Optiguard, NC+, Alstal, Yes, Venecja, BZ WBK, Sorimex, Neonet, Drager, OpusCapita, Neuca, mBank. FORMULARZ ZAPISÓW.
  • godz. 17.00 - 18.15 Ewa Baryła - SUPERMAN sprzedaży czyli … skuteczne sposoby na zwiększenie wyników sprzedażowych!
    Na warsztacie porozmawiamy  o tym, na co zwrócić uwagę, żeby w rozmowie  klientem budować pozytywne nastawienie i zostać zapamiętanym (!) Dodatkowo wspomnimy o naszych osłabiaczach  – czyli czego unikać w procesie sprzedaży skutecznych i niezwykle łatwych sposobach na budowanie postawy partnerskiej w relacji z klientem. FORMULARZ ZAPISÓW.

WYKŁAD SPECJALNY:

  • godz. 18.30 - 19.30  Piotr Chmielewski (Social Media Now) - Posty, które przyciągają - jak przyciągnąć uwagę klienta

    Opis: Spotkania prowadzone przez Piotra Chmielewskiego to największy cykl szkoleń w polskim marketingu. W jedenastu dotychczasowych seminariach udział wzięło 2400 osób. Jedno z nich odbyło się już w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu na początku maja bieżącego roku. FORMULARZ ZAPISÓW.

Czwartek, 26 września, Toruń:

WARSZTATY:

  • godz. 15.30 - 16.45 Ewa Baryła- SUPERMAN sprzedaży czyli … skuteczne sposoby na zwiększenie wyników sprzedażowych!
    Opis: Na warsztacie porozmawiamy  o tym, na co zwrócić uwagę, żeby w rozmowie  klientem budować pozytywne nastawienie i zostać zapamiętanym (!) Dodatkowo wspomnimy o naszych osłabiaczach  – czyli czego unikać w procesie sprzedaży skutecznych i niezwykle łatwych sposobach na budowanie postawy partnerskiej w relacji z klientem. FORMULARZ ZAPISÓW.

  • godz. 15.30 - 16.45 Beata Hanuszek - Tajemnica skutecznej komunikacji.
    Warsztaty rozwojowe kierowane do wszystkich, którzy chcą efektywniej się komunikować: Podczas spotkania odkryjesz tajemnicę skutecznej komunikacji. Doświadczysz jak nasza percepcja wpływa na sposób komunikowania. Będziesz mógł poszerzyć swoją świadomość o informacje dotyczące Twojego stylu funkcjonowania. FORMULARZ ZAPISÓW.      

WYKŁAD SPECJALNY:

  • godz. 17.00 - 18.00 Piotr Chmielewski (Social Media Now) - Posty, które przyciągają - jak przyciągnąć uwagę klienta
    Spotkania prowadzone przez Piotra Chmielewskiego to największy cykl szkoleń w polskim marketingu. W jedenastu dotychczasowych seminariach udział wzięło 2400 osób. Jedno z nich odbyło się już w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu na początku maja bieżącego roku. FORMULARZ ZAPISÓW.

 Piątek, 27 września, Toruń:

WARSZTATY:

  • godz. 15.30 - 16.45 Marta Jabłońska -  Jak przyciągnąć nowych klientów za pomocą kampanii Google Ads - działanie, możliwości, najlepsze praktyki, najczęstsze błędy
    Google Ads to obecnie jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingu internetowego. Na zajęciach dowiesz się, jak działa i w jaki sposób możesz wykorzystać jego możliwości do promowania własnego biznesu.Poznasz ponadto najlepsze praktyki oraz nauczysz się unikać błędów, które pogorszą wyniki Twoich kampanii. Marta Jabłońska Marketing Consultant, Google Ads Specialist Prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads oraz Facebook Ads. Planuje i wdraża działania w mediach społecznościowych. Przeprowadza szkolenia, audyty i konsultacje. Autorka bloga: www.martajablonska.pl. Działa w marketingu od 7 lat. Pracowała zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Przez prawie dwa lata była redaktorem/dziennikarzem Nowego Marketingu – jednego z największych polskich portali internetowych o tej tematyce. Prywatnie fanka Harry’ego Pottera i twórczości sióstr Brontë. FORMULARZ ZAPISÓW.
  • godz. 15.30 - 16.45 Irmina Marcinkiewicz (MSU Publishing)- COPYSPOT czyli warsztat z zakresu marketingu oraz budowania marki osobistej.
    Specjaliści z firmy MSU Publishing – przedstawiciele wielu zawodów jak: dyrektor zarządzający, dyrektor marketingu, opiekun klienta, copywriter, grafik, motion designer, kierownik produkcji, dyrektor kreatywny przygotowali autorskie warsztaty. Ich celem jest zainspirowanie do świadomego poszukiwania własnej drogi zawodowej i pokazanie możliwości pracy w projektach międzynarodowych, jak również regionalnych. Uczestnicy warsztatu zdobędą unikatową wiedzę popartą przykładami zrealizowanych z sukcesem projektów, dzięki czemu zyskają szerszą perspektywę podejmowaniu własnych działań biznesowych. Osoby stojące przed dylematem wyboru ścieżki zawodowej znajdą tu inspirację oraz wiedzę na temat realiów pracy w firmie kooperującej z międzynarodowym środowisku.  BIrmina Marcinkiewicz od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jest, jednym z nich jest edukacja. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się jako językoznawca (absolwent UMK Wydział Filologiczny) i psycholog zachowań konsumenckich (absolwent SWPS, Wydział Psychologiczny). Skończyła również 3 studia podyplomowe Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz Coaching Zawodowy w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, Project Manegement na UMK w Toruniu. Tę wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowym markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka -z dumą patrzy na zrealizowane przez firmę MSU Publishing globalne kampanie reklamowe. FORMULARZ ZAPISÓW.

WYKŁAD SPECJALNY:

  • godz. 17.00 - 20.00 Paweł Tkaczyk - Opowieści, które sprzedają, czyli o unikaniu wojny cenowej
    Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizację” oraz „Narratologię”. Prowadzi szkolenia i wykłady z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie. FORMULARZ ZAPISÓW,

Źródło: www.torun.pl

PRZECZYTAJ JESZCZE
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Toruniu

kiedy
2019-10-17 19:00
miejsce
Sala Koncertowa CKK Jordanki,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-18 19:00
miejsce
Dwór Artusa, Toruń, Rynek...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 16:00
miejsce
Aula UMK, Toruń, ul. Gagarina 11
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 18:00
miejsce
Sala Koncertowa CKK Jordanki,...
wstęp biletowany




Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.